Zapisy uzupełniające!

 

Zapraszamy do wspólnych treningów, zostało nam jeszcze kilka wolnych miejsc w grupach treningowych!

 

 

 

  

 

Nasze treningi grupowe wystartowały w październiku, większość miejsc w naszych grupach jest już zajęte ale dla spóźnialskich jeszcze coś się znajdzie! Poniżej przedstawiamy grafik treningów które są jeszcze do wyboru. 

 

 

  • Warszawianka
  • Mokotów
  • Poniedziałek
    20:00 Gr.C M. Zduńczyk 
    21:00 Gr.B M.Zduńczyk
    21:00 Gr. Początkująca L. Juchniewicz
  • Czwartek: 
    20:00 Gr.C M. Zduńczyk 
    21:00 Gr.B M.Zduńczyk
    21:00 Gr. Początkująca L. Juchniewicz
  • Zapisy

  • WUM
  • Ochota
  • Poniedziałek
    6:00 Gr.Począkt. R.Pierścieniak 

    7:00 Gr. Początk. M.Zduńczyk
    7:00 Gr. C R.Pierścieniak

    19:00 Gr.B R.Pierścieniak
  • Wtorek 
    6:00 Gr.C D.Nowacka
    7:00 Gr.B R.Pierscieniak
    7:00 Gr.C D. Nowacka
  • Czwartek 
    6:00 Gr.Począkt. R.Pierścieniak 
    7:00 Gr. Początk. M.Zduńczyk
    7:00 Gr. C R.Pierścieniak
    19:00 Gr.B R.Pierścieniak
  • Piątek 
    6:00 Gr.C D.Nowacka
    7:00 Gr.B R.Pierscieniak
    7:00 Gr.C D. Nowacka
  • Zapisy
  • Grzybowska
  • Centrum
  • Wtorek 
    7:00 Gr. C L. Juchniewicz

  • Piątek 
    7:00 Gr C 
    L. Juchniewicz
  • Zapisy
 

Podczas treningów pływackich skupiamy się na poprawie techniki, siły oraz wytrzymałości. W zależności od poziomu zaawansowania oraz okresu przeważa trening techniczny lub wytrzymałościowy. Na treningach korzystamy ze sprzętu: ósemka, płetwy(W gr. A i B dodatkowo łapki). Każdy zawodnik powinien posiadać swój własny sprzęt. Na pierwszym treningu trener wyjaśni na co zwrócić uwagę przy doborze sprzętu. Spośród podanych godzin należy wybrać 2 treningi na jednej pływalni. Poziomy zaawansowania opisuje poniższa tabelka poniżej:
 
  Grupa A Grupa B Grupa C Grupa 
Początkująca
Czas na 400m Poniżej 7:00 7:00-8:00 8:00-10:00 Powyżej
10:00
Opis Pływam wszystkimi stylami, długie i krótkie odcinki o różnej intensywnosci z krótką przerwą.  Pływam conajmniej trzema stylami, długie i krótkie odcinki o różnej intensywnosci z dłuższą przerwą.  Pływam głównie kraulem i grzbietem. Uczę się nowy styli. Pływam odcinki do 400m z długą przerwą. Dopiero zaczynam z pływaniem. Boję się wody, mam problem z zanurzeniem głowy. Ciężko mi jest przepłynąć jeden basen. 
Dystans pokonywany podczas treningu 2,5km 2km 1,5km 1k


Od listopada zapraszamy również na dodatkowy trening pływacki w niedziele o 9:00! Będzie to trening dla wszystkich grup zaawansowania, do realizacji będzie trening rozpisany przez trenera. 
 

Uwaga: Aby się zapisać należy wypełnić formularz.
 
Dodatkowo:
  • Dołączysz do fantastycznej społeczności triathlonowej
  • Jako pierwszy dowiesz się o ofercie obozowej i będziesz mógł skorzystać ze specjalnych zniżek dla zawodników Kuźni Triathlonu
  • Skorzystasz z rabatów u naszych partnerów
  • Zapiszesz się na zawody na specjalnych warunkach
  • W sezonie letnim organizujemy treningi na wodach otwartych
  • Organizujemy klubowe sprawdziany a nawet zawody kolarskie!
  • Odnajdziesz się na klubowych filmach z zawodów i treningów (sprawdź tutaj)
  • Możesz liczyć na profesjonalne zdjęcia z zawodów i treningów (sprawdź tutaj)
  • Osiągniesz swój cel!

  ZAPISZ SIĘ TUTAJ

Kuźnia triathlonu

Jesteśmy klubem triathlonowym który zrzesza sympatyków aktywności, osoby stawiające swoje pierwsze sportowe kroki oraz ambitnych zapaleńców.

Kontakt z nami

  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 +48 604 584 593
 

Odwiedź nas tu:

  

Zdjęcia:
Sportografia.pl
Agnieszka Czechowska

Agata Maszewska