Szkl. Poręba Styczeń 2013

Pierwszy obóz Kuźni Triathlonu przeszedł już do historii. Jedno jest pewne Ci którzy nie
przyjechali mają czego żałować!

Atmosfera była wspaniała a praca jaką wykonali zawodnicy bez wątpienia zaprocentuje w przyszłości. Ale nie wszystko stracone... Planujemy kolejny wyjazd!

Nasz obóz w liczbach:

9- tyle kilometrów przepłynęliśmy na basenie
33- tyle kilometrów przebiegliśmy
75- tyle kilometrów przebiegliśmy na nartach

Zacznijmy od początku... W dniach 05.01.2013-12.01.2013 przebywaliśmy na zgrupowaniu w Szklarskiej Porębie. Na obozie przeważały treningi o charakterze tlenowym które miały za zadanie zwiększenie wydolności naszych zawodników. Mieszkaliśmy w Willi Krystyna. Bardzo miło zaskoczyły nas warunki tam panujące. Cała willa miała nowoczesny charakter. Do dyspozycji mieliśmy własną kawiarnie, zaciszne miejsce przy kominku czy mini SPA z basenem, jacuzzi oraz sauną. Basen znajdował się zaledwie 2km od ośrodka a na narty biegowe do Jakuszyc dojeżdżaliśmy 6km.

Na obozie największy nacisk kładliśmy na narty biegowe. Podczas tygodniowego zgrupowania na polanie jakuszyckiej gościliśmy aż 5krotnie. 80% uczestników miało pierwszy raz narty biegowe na nogach. Jednak ich kondycja fizyczna oraz upór w dążeniu do celu pozwolił w bardzo dobrym tempie przyswoić tajniki narciarstwa biegowego. Polana Jakuszycka daje wielkie możliwości biegaczom. Tras jest tak wiele że nie sposób ich przebiec wszystkich. Ukształtowanie terenu też dawało się odczuć. A po kilku cięższych podbiegach uczestnicy obozu zrozumieli czemu Justyna Kowalczyk za metą tak często pada na trasę. Mimo że śniegu w szklarskiej porębie było jak na lekarstwo w Jakuszycach nigdy go nie braknie. Można dodać że śnieg utrzymuję się tam do Maja kiedy to cyklicznie rozgrywane są zawody na nartach. Pierwszego dnia pokonaliśmy 12km a ostatniego już 22km. Progres było widać nie tylko w liczbach ale też w tempie pokonywania tras. Ostatniego dnia to my wyprzedzaliśmy wszystkich innych uczestników. Podczas drugie dnia w Jakuszycach rozegrany został bieg tysiąclecia. Paweł Sowiński który miał pierwszy raz narty biegowe na nogach postanowił zmierzyć się z dystansem 10km. W drodze powrotnej pojawił się nadbagaż w postaci pucharu za zajęcie 2 miejsca. Gratulujemy!

Treningi pływackie odbywały się na basenie 25m. Do dyspozycji mieliśmy 4 tory dzięki czemu wszyscy mogli w dużym komforcie realizować treningi pływackie.

Nie zapomnieliśmy również o treningu biegowym. Zaliczyliśmy wszystkie najważniejsze ścieżki biegowe w Szklarskiej Porębie. Słynną ścieżkę pod reglami, zakręt śmierci oraz marszobieg na Szrenicę (1362m n.p.m) i powrót przez Halę pod Łabskim Szczytem. Wielu osobom spodobała się ta forma treningu. Śnieg po pas, szlaki zasypane a widoczność 10m. To trzeba przeżyć!

Kuźnia triathlonu

Jesteśmy klubem triathlonowym który zrzesza sympatyków aktywności, osoby stawiające swoje pierwsze sportowe kroki oraz ambitnych zapaleńców.

Kontakt z nami

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 +48 604 584 593

Odwiedź nas tu:

Zdjęcia:
Sportografia.pl
Agnieszka Czechowska

Agata Maszewska

nike tn pas cher nike tn pas cher nike tn pas cher nike tn pas cher air max pas cher air max pas cher stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet barbour paris barbour paris barbour paris barbour paris barbour paris piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack woolrich outlet online piumini woolrich outlet moncler outlet online moncler outlet piumini moncler outlet moncler outlet online peuterey outlet online peuterey outlet cheap oil paintings pop canvas art